
mgr Paulina Wiszniewska
Logopeda / Terapeuta Neuroflow
Jestem logopedą i pedagogiem. Ukończyłam studia magisterskie, kierunek Edukacja Elementarna na Uniwersytecie w Białymstoku, następnie studia podyplomowe z logopedii również na Uniwersytecie w Białymstoku, a także studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i pracy i terapii osób ze spectrum autyzmu w AXON –Centrum Edukacyjno – Medyczne. 13 lat byłam nauczycielem przedszkola i klas I-III, w tym klasy integracyjnej, stąd moja wiedza na temat potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży. 10 letnie doświadczenie w pracy logopedy z dziećmi nauczyło mnie pracy z dziećmi, które nie mówią, a uwzględniając normy rozwojowe mowa powinna już u nich wystąpić. Zdobywałam je w poradni psychologiczno – pedagogicznej, przedszkolach ogólnodostępnych i w terapeutycznym punkcie przedszkolnym. Zajmuję się terapią i diagnozą dzieci, u których stwierdzono opóźniony rozwój mowy, afazję, a także całościowe zaburzenia rozwojowe, Zespół Aspergera czy specyficzne zaburzenia mowy i języka (w tym jąkanie). Logopeda jest terapeutą mowy i języka, który diagnozuje i leczy zaburzenia mowy i słuchu. Logopeda pomaga dzieciom i dorosłym w każdym wieku.
Podczas terapii wspomagam wiele innych ważnych obszarów rozwoju dziecka, jak wspomaganie integracji sensorycznej, wiedzy o świecie, rozwoju fizycznego, umiejętności szkolno/przedszkolnych specyficznych dla danego wieku dziecka.
Przede wszystkim staram się by dzieci czuły się ważne, akceptowane, docenione. Buduję ich poczucie własnej wartości, doceniam każde małe kroczki i zaangażowanie.
Na zajęciach łączymy przyjemność, czyli zabawę – z pożytecznym. Podczas zabawy i działań przyjemnych dzieciom ich potencjał i motywacja niebywale rośnie.
Wielokrotnie byłam zapraszana na wykłady o tematyce sposobów stymulowania mowy dzieci.
Jestem również providerem Terapii Neuroflow. Zajmuję się dziećmi z zaburzeniami przetwarzania słuchowego, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z uwagą i koncentracją, z pamięcią słuchową oraz umiejętnością pracy w szumie podczas zajęć dydaktycznych.

mgr Jolanta Juszczuk
Logopeda
Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego oraz logopedą.
Ukończyłam wyższe studia z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz studia podyplomowe z pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, terapii pedagogicznej oraz logopedii. Od ponad 5 lat pracuję z dziećmi. Prowadzę terapię dzieci z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy czy też afazją. Cały czas podnoszę swoje kompetencje na licznych kursach i szkoleniach specjalistycznych. Fascynuje mnie ciało człowieka, fakt jak wiele czynników wpływa na Nasze funkcjonowanie, w tym pracę mięśni orofacjalnych. Tym samym diagnozę przeprowadzam bardzo indywidualnie i holistycznie. W swojej pracy skupiam się na znalezieniu przyczyny zaburzeń, współpracy ze specjalistami i efektywnej terapii.

mgr Paulina Ołdakowska
Logopeda
Ukończyłam pedagogikę specjalną ze specjalnością logopedia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Na co dzień pracuję z dziećmi ze spektrum autyzmu w placówce terapeutycznej, wspierając ich rozwój i komunikację.
Mam doświadczenie w prowadzeniu zajęć indywidualnych w różnych miejscach, takich jak przedszkola integracyjne, szkoły specjalne i poradnie psychologiczno-pedagogiczne, a także placówki medyczne. Odbyłam też staż logopedyczny w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, gdzie pracowałam z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, niedosłuchem czy dyzartrią.
Specjalizuję się w terapii wad wymowy, opóźnionym rozwoju mowy oraz w usprawnianiu aparatu artykulacyjnego. Szczególnie interesuje mnie terapia miofunkcjonalna, czyli praca nad prawidłowym funkcjonowaniem mięśni w obrębie jamy ustnej i twarzy.